¡Pide presupuesto gratis!

    Accepto la política de privacitat i les CG

    Qualsevol comerç electrònic vol tenir més visibilitat a Internet i atraure clients mitjançant diferents accions. En màrqueting mèdic és primordial guanyar-se la confiança dels clients, ja que no es tracta de la compra i venda de béns materials; el client potencial s’ha de convèncer que valdrà la pena posar la seva salut a les seves mans. Ha pensat alguna vegada en com una empresa de traducció professional pot ajudar-lo amb el seu negoci? A continuació li donem algunes pistes.

    Una de les eines més poderoses per crear estratègies de màrqueting és, sens dubte, el llenguatge. Per començar, és imprescindible tenir una web actualitzada, amb continguts clars i ben redactats. En el cas d’una clínica, per exemple, tots els serveis i tractaments que s’hi ofereixin hauran d’estar explicats amb claredat i sense ambigüitats.  A tots ens agrada entendre a què ens hem d’exposar quan comencem un tractament, quins efectes secundaris pot tenir una operació estètica, etc. En aquest primer pas, el missatge ha de ser concís, però sense oblidar res important.

    [Sharer]

    Un cop dins el món virtual no acaba la feina, al contrari, comença la tasca de manteniment de la pàgina web i d’allò que anomenem reputació en línia. És indiscutible que Internet va trencar fronteres físiques i va escurçar distàncies i, per ser coherents amb aquesta realitat, la web de qualsevol negoci ha de ser multilingüe, ha d’estar traduïda a diversos idiomes. Això permet que persones d’altres països consultin els seus serveis mèdics o la tecnologia que fan servir en el seu laboratori d’anàlisis clíniques, per posar un parell d’exemples. I també els permetrà documentar-se sobre l’estat de la medicina a altres llocs o llegir sobre tècniques innovadores que es fan servir en hospitals i clíniques d’altres llocs del món.

    El blog s’ha convertit en un element clau de les pàgines web, ja que va lligat al seu posicionament i constitueix una bona estratègia de màrqueting. És important mantenir-lo viu i fer accions regulars. Pot presentar curiositats relacionades amb la medicina, per exemple, o informar sobre les novetats de la seva clínica. Evidentment, el blog s’ha de traduir als idiomes en què està la pàgina per mantenir la coherència i, com hem dit abans, per posicionar la seva web.

    La newsletter dels negocis també ha anat cobrant protagonisme de forma gradual. A través d’aquest butlletí informatiu podrà fidelitzar els seus clients. No només es tracta de captar-los, la tasca més dura és conservar-los. Aquelles persones que decideixin subscriure-s’hi seran les que realment estan interessades en els seus tractaments, serveis, instal·lacions, etc.

    A l’època de les xarxes socials no podem oblidar la importància de LinkedIn, una de les xarxes socials que millor funcionen a nivell professional. A Okodia prediquem amb l’exemple i ens pot trobar en aquest enllaç.

    És recomanable tenir en compte la rellevància que Twitter ha adquirit durant la seva primera dècada de vida. És una de les xarxes socials més consultades diàriament; gràcies a la immediatesa i al seus missatges curts s’ha convertit en la preferida de molts usuaris. Li afavorirà presentar continguts multilingües si vol tenir més seguidors. A Okodia som molt actius en aquesta xarxa també; pot seguir-nos a @okodia.

    Si l’han convençut les nostres recomanacions, a Okodia podem oferir-li un producte de qualitat. Som professionals de la traducció i estem preparats per ajudar-lo a ser més visible a Internet mitjançant la traducció de la seva pàgina web i del seu blog i newsletter  . Go multilingual! La salut de tots s’ho mereix.

    ca