¡Pide presupuesto gratis!

    Accepto la política de privacitat i les CG

    Fer servir treballadors de la teva pròpia empresa com a traductors professionals (sense ser-ho) comporta certs riscos per al teu negoci. Sobretot de reputació. De debò vols que els teus clients s’emportin una mala imatge de la teva empresa quan detectin errors en la traducció? Com sabem què respondràs, t’explicarem quins són els beneficis de la traducció professional per a la teva empresa.

    Fa uns anys van publicar un informe, conegut com l’informe Forrester Research, que parla dels beneficis de la traducció professional per a la teva empresa.

    El que ens diu aquest informe és que vendre en l’idioma dels nostres clients sempre és millor, però ara veurem algunes dades que ens ajudaran a entendre perquè això és així. Segons el Forrester Research, el 80% dels consumidors espera que l’atenguin en la seva llengua. I no només això, tampoc compraria un producte que no tingués tota la informació important traduïda al seu idioma.

    D’altra banda, la meitat dels consumidors estan disposats a pagar més si tot el que envolta i fa referència al producte que adquireixen està en el seu idioma; per exemple, només el 7% dels xinesos i el 5% dels japonesos se senten còmodes comprant en un idioma diferent al seu. Quant a l’entorn digital, ens donen també algunes dades.

    El fet que la informació en línia de la nostra empresa no estigui en anglès fa desconfiar els clients potencials. Està comprovat que els visitants d’una web shi estan el doble de temps si la pàgina està en el seu idioma, la qual cosa augmenta les probabilitats de venda. De fet, la meitat dels consumidors només compren en pàgines web que estiguin en el seu idioma.

    En resum, si la informació està traduïda, el client se sent més còmode i això ajudarà a l’èxit dels nostres productes: si el comprador entén bé què ha adquirit hi ha més probabilitats que li agradi, se senti satisfet i repeteixi la compra o experiència. D’altra banda, si traduïm augmentarà el nostre mercat ja que accedirem a més clients.

    També millorarà la nostra imatge perquè incrementarem la sensació de proximitat i, per tant, augmentarà la confiança en els nostres productes.

    Marketing

    Autor Marketing

    More posts by Marketing
    ca