Com crea la seva marca un traductor a Internet (II): 4 casos d’èxit

VE DE AQUÍ …Jorge Díaz-Cintas, un altre gran professional de la traducció. També està present a les xarxes socials com Twitter i LinkedIn, però potser no es mostri tan actiu com els dos casos anteriors. Actualment és el director del Centre for Translation Studies (CenTraS) de la University College London, ja que la seva trajectòria ha estat sempre lligada a l’ensenyament. Autor present en la bibliografia i webgrafia de moltes assignatures d’innombrables facultats de traducció i interpretació, és segurament un dels més llegits i consultats pels estudiants d’aquesta especialitat. Potser la seva marca es caracteritza, en gran mesura, per la discreció, encara que també és coneixedor de la necessitat d’estar present en el món virtual. En definitiva, Jorge Díaz-Cintas és un dels grans i un referent a tenir molt en compte per als professionals que busquen crear una marca al món de la traducció.

Has pensat a crear la teva marca com a traductor a Internet? Aquí et presentem 4 casos d'èxit. Tuiteja-ho!

I com no podia ser d’una altra manera: el nostre propi cas. Luis Rodríguez, CEO d’Okodia —molt ben posicionada a Internet— i exemple de com la constància i la motivació són les eines principals de l’emprenedor en la tasca apassionant de crear una marca. Com podem llegir en aquesta entrevista, la inquietud, la formació continua i la perseverança van ser i encara són les claus de l’èxit d’Okodia, actualment una empresa de traducció de referència en el nostre país. Luis Rodríguez té un perfil molt complet a LinkedIn, que dóna testimoni de la seva gran professionalitat i la seva qualitat humana, un tàndem que defineix Okodia també molt bé.

 

Després de conèixer com han construït les seves marques aquests professionals de la traducció i, si estàs pensant en crear la teva pròpia, ja ets més a prop d’aconseguir-ho. Pensa en la teva marca en perspectiva, pensa com vols que et coneguin i quins aspectes de la teva personalitat i treball vols realçar. Tingues en compte que la teva essència només és a un clic dels altres i, amb aquest gest tan senzill, qualsevol té accés a la teva trajectòria professional i a una mica més. Ànim amb aquest projecte tan apassionant!