¡Pide presupuesto gratis!

    Accepto la política de privacitat i les CG

    “No perdis temps si no és per fer una feina de qualitat”. Quantes vegades haurem sentit dir això a un cap? L’obsessió per la qualitat no és nova. Pimes, grans empreses, treballadors autònoms treballen a la recerca de la qualitat i l’efectivitat a la feina. Una cosa que a vegades no és fàcil aconseguir. A Okodia-Grup traductor tenim unes pautes per aconseguir una traducció de qualitat. I sí, hem decidit compartir-les amb tu perquè… Ens agrada la feina ben feta!

    Els  traductors professionals estem acostumbrats a treballlar sota pressió, però lluny d’acovardir-nos, el frenesí dels temps ens fa més forts i agafar cada feina amb ganes renovades. I és que és un plaer poder fer-se càrrec d’encàrrecs tan diversos, encàrrecs en què una traducció de qualitat és essencial. I qui digui el contrari, menteix.

    1- Per aconseguir una traducció de qualitat, la primera norma és que el contingut traduït sigui idèntic a l’original, sense afegits ni omissions.
    2- Es poden passar per alt les normes ortotipogràfiques i gramaticals? Mai de la vida si es vol una traducció de qualitat! Si no és així, els errors de traducció més garrafals de la història anirien en augment (per delícia dels internautes) i a ningú li agrada ser el tema de murmuració de tota la xarxa.
    3- A les agències de traducció ens preocupem moltíssim perquè el sentit dels textos sigui idèntic. No hem de perdre de vista la finalitat del text original. La traducció seria en aquest cas com un pal que aguanta la vela d’un vaixell. Sense pal, el vaixell probablement s’enfonsaria.
    4- Una traducció de qualitat no ho és pas si ens falla el revisor. A Okodia, per exemple, els encàrrecs de traducció solen passar per diverses mans abans d’arribar al client final. Ja se sap que 4 ulls veuen més que dos.
    5- I no cal oblidar els terminis. Una traducció deixarà de ser de qualitat si el traductor s’endarrereix a l’hora de lliurar-la. Cal ser seriós quan es parla de feina, no trobes? 🙂

    Marketing

    Autor Marketing

    More posts by Marketing
    ca