¡Pide presupuesto gratis!

    Accepto la política de privacitat i les CG

    Un dels errors en què acostumen a caure les microempreses familiars o que fa anys i panys guanyant-se la vida en el seu mercat és creure que una agència de traducció és cara o d’encarregar una traducció web és una cosa exclusiva de les multinacionals més grans i poderoses.

    En aquest article et donarem tres raons concretes que expliquen per què una traducció pot salvar el teu negoci o, sense ser tan extrems, tres explicacions sobre per què contractar una agència de traducció professional pot millorar el teu negoci i augmentar els beneficis.

    Raó 1: atreure clients estrangers

    Com a país eminentment turístic, a Espanya estem acostumats a rebre cada any a milions de clients que parlen altres idiomes. Potser fins ara te n’has sortit parlant només castellà, català o gallec, però els temps canvien i canviaran encara més. Avui en dia els clients estrangers que entrin a la botiga, cafeteria, comerç o taller voldran ser atesos en la seva llengua o, com a mínim, en anglès. Traduir la carta del teu restaurant, la cartelleria, la publicitat, les tarifes, etc. del teu negoci no substituirà la presència d’un bon intèrpret, però sí que t’ajudarà a atraure aquests centenars de clients estrangers que ara passen de llarg.

    Raó 2: ampliar el teu mercat

    A Okodia tenim clients d’Irlanda, Japó, Suècia, Portugal, Estats Units… Obrir la nostra empresa al mercat internacional és bàsic per a la nostra estratègia de negoci, cosa que ja fan moltíssimes microempreses com la teva. Com pots ampliar el teu mercat invertint el just? Doncs encarregar la traducció web de la botiga virtual o de l’aparador virtual de la teva petita empresa.

    Raó 3: invertir sàviament

    Una de les claus de l’èxit d’una microempresa és rendibilitzar al màxim cada euro que s’inverteix, oi? Confiar en una agència de traducció professional no és més car que pagar al teu assessor fiscal, a l’asseguradora o a la companyia d’electricitat, però aquests diners que invertiràs en millorar el servei i atraure nous clients tornarà multiplicat al teu compte de resultats. Invertir sí, però sàviament i amb un objectiu en ment: traduir per salvar o millorar el teu petit negoci.

     

    Marketing

    Autor Marketing

    More posts by Marketing
    ca