¡Pide presupuesto gratis!

    Accepto la política de privacitat i les CG

    La veritat i l’èxit tenen un punt comú. Tots dos són allà fora i cal traspassar fronteres per accedir-hi. No són poques les empreses que somien amb formar part dels casos d’èxit que publiquen mensualment les revistes interessades en l’emprenedoria. La majoria de les empreses que ho aconsegueixen es perquè han sigut ambicioses i shan esforçat per ser daquelles petites empreses que pensen en gran. Estigues atent, que aquí van 3 casos d’èxit de pimes que han aconseguit ser internacionals. Ten desvetllem el secret.

    La motivació del món «Wonderful»

    Segur que la marca Mr Wonderful et sona. El que va començar sent una petita companyia de frases motivadores i amb molt bon rotllo, ha aconseguit expandir-se per mig món gràcies al comerç electrònic. Sembla tot molt fàcil quan un és al cim, però no ho és pas. Els creadors de Mr Wonderful han hagut de treballar de valent, gairebé igual que els traductors que shan posat fil a lagulla per transcrear els productes de Mr Wonderful i aconseguir que tinguin el mateix èxit a lexterior com dins dEspanya.

    La informàtica al poder

    Les noves tecnologies i el món de la informàtica han patit un boom important en els últims anys. No és estrany, doncs, que un dels casos d’èxit de pimes que més triomfen al mercat nacional i internacional pertanyi a aquest sector. Has sentit parlar de PC Componentes? El més probable és que algun dels equips informàtics o d’elements tecnològics que t’envolten en el dia a dia l’hagin fabricat ells. Un gran afany per disposar de personal que domini els idiomes i una visió acurada estratègica els ha fet convertir-se en tot un cas d’èxit de pimes que a poc a poc es fan un forat més enllà de les fronteres.

    De franquícies va la cosa

    A Espanya ja gairebé és possible trobar una franquícia a qualsevol cantonada. Són aquestes, precisament, les pimes que més s’animen a ser internacionals. Inditex, Mango o Desigual van començar sent petites empreses que després es van convertir en icones de moda en qualsevol país. El secret? Apostar pels idiomes i per les traduccions professionals especialitzades. I és que com més transparent s’és en els negocis i més es comunica hom amb el consumidor, les possibilitats d’èxit es multipliquen.

    El secret de la internacionalització de les pimes? Molta feina, esforç i donar-li la importància que es mereix a la traducció especialitzada. Quatre mans sempre són més que dues i en quants més idiomes es comuniqui la marca correctament, millor.

     

    Marketing

    Autor Marketing

    More posts by Marketing
    ca