¡Pide presupuesto gratis!

    Accepto la política de privacitat i les CG

    El client és la base d’una bona empresa. Sense clients, no existirien ni les PIMES ni les grans empreses. I, encara que tots els factors influeixen, generalment, la comunicació acostuma a ser fonamental. Si et mous en el món tan fascinant de les agències de comunicació, has arribat al post més indicat per saber com cuidar bé el teu client (i aconseguir-ne de nous, també). A Okodia-Grup traductor treballem molt la part de traducció d’agències de comunicació i màrqueting, de manera que et donem uns truquets perquè et comuniquis de manera exitosa.

     

    Oblida’t dels «robots» en comunicació

    No hi ha res pitjor en comunicació que provar de parlar amb un professional de la matèria i que et respongui una màquina, oi? Segur que alguna vegada has patit això de trucar a una empresa i intentar fer-te entendre amb una màquina telefònica. A les agències de comunicació és la pitjor imatge que podries donar al teu client, sobretot si es tracta d’un estranger que necessita comprendre bé quines funcions té un producte o servei determinat. Les senyals que has fet servir la traducció automàtica per comunicar-te amb ells només et farà caure en picat. No caiguis en la temptació.

     

    Enviament de butlletins d’informació, un aliat

    Si encara no envies newsletters als teus clients, t’enviem una estirada d’orelles «afectuosa». És el que primer que han de fer les agències de comunicació: mantenir els clients al corrent de tot. Sense saturar, és clar. Però la informació és essencial. Per no aclaparar gaire, per exemple, pots programar un butlletí al mes amb les notícies més destacades. I si saps que part del teu públic no parla espanyol, fes-los arribar la informació en el seu idioma. En aquests casos, la traducció dels butlletins és bàsica, altrament, no se’ls llegiran i deixaran d’obrir-los.

    El blog, un segon imprescindible

    Tenint en compte que l’element imprescindible en una empresa és la seva pàgina web, a les agències de comunicació el segon element és, sens dubte, el blog. L’actualitzes sovint? Bé, segueix així! En alguna ocasió hem parlat de com es pot crear marca traduint un blog , ara només cal que comprovis que la teva marca està ben posicionada. Una agència de comunicació no es pot confiar ni un moment. Sens dubte, una de les claus per atraure públic són els idiomes.

     

    Marketing

    Autor Marketing

    More posts by Marketing
    ca